POLÍTICA DE PRIVACITAT

Telèfon: 606 51 42 02
Correu electrònic: info@fundaciovaixell.org

2. FINALITAT, CATEGORIA DE LES DADES I LEGITIMACIÓ DEL TRACTAMENT

A Fundació Privada Vaixell. segons la forma en la que l’usuari ha proporcionat les dades personals, les tractem en diferents categories i la finalitat del tractament varia en funció del mitjà pel qual ens les hagueu proporcionat.
Per ampliar informació enviant un correu electrònic a Fundació Vaixell:
Finalitat: Gestió de les dades facilitades per concretar una entrevista amb Fundació Vaixell o bé sol·licitar informació.
Categoria de les dades:
Nom i cognoms del sol·licitant.
Correu electrònic

3. TERMINI DE CONSERVACIÓ DE LES DADES

Les dades de l’usuari facilitades als nostres formularis es conservaran:
Per a l’enviament d’informació sobre Vaixell.
A la resta de tractaments les dades es conservaran durant el temps necessari per complir les obligacions legals.

4. QUINS SÓN ELS VOSTRES DRETS

En qualsevol moment podeu revocar el consentiment, exercir els drets d’accés, rectificació, supressió, oposició, limitació del tractament i/o portabilitat de les dades mitjançant un escrit adreçat a : Plaça Urquinaona, 11. 2º 2ª – G. 08010 - Barcelona o al correu electrònic info@fundaciovaixell.org
Finalment, us informem que podeu adreçar-vos a l’autoritat competent per a qualsevol reclamació derivada del tractament de les vostres dades personals.